.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی ای که سه روز هم دوام نداشت، بهادر برگشت!
بازگشت بهادر مولایی به میادین وزنه برداری پس از خداحافظی وی خبرساز شد.

به گزارش شمال نیوز،تصادف شدید بهادر اوج بدشانسی استعداد ناب وزنه برداری ایران بود که باعث شد دیگر نتواند مثل قبل به تخته بازگردد.

در دو سال اخیر بهادر مولایی بارها برای بازگشت به دوران اوج تلاش کرد؛ اما مصدومیت های کهنه اجازه تمرین پرفشار را نمی داد؛ حالا این وزنه بردار در ۲۶ سالگی به مربیگری روی آورده و اعلام خداحافظی از تخته وزنه برداری کرده تا همیشه در حسرت مدال طلا و حضور در المپیک بماند.

بهادر مولایی در خصوص این تصمیم در گفت و گو با ایسنا مازندران اظهار کرد :خداحافظی ام تا حدودی به دلیل تصادف شدیدی که داشتم بود.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات بدنی و دردی که داشتم تمرینات را شروع کرده بودم ولی مرتب از سوی برخی از افراد حمایت هایی که باید می شد، صورت نمی گرفت و کم کم به بن بست رسیدم.

مولایی ضمن انتقاد از مسئولین ورزشی شهر و استان مازندران افزود: متلک های زیادی شنیدم و حرف های دردآور زیادی را تحمل کردم تا اینکه تصمیم به خداحافظی گرفتم.

این ورزشکار مازندرانی با اعلام اینکه هیچ مشکلی با فدراسیون نداشته ام ، بیان کرد: اوایل مشکلم با فدراسیون بود اما اکنون با فدراسیون هیچ مشکلی ندارم و آن ها هم با من هیچ مشکلی ندارند.

مولایی ادامه داد: فدراسیون به من اعتماد داشته و من را مربی تیم ملی نوجوانان کردند،با هم صحبت هایی کرده بودیم و احتمالش هم بود که مجدد تمرینات تیم ملی نوجوانان را از سر بگیریم.

قهرمان مازندرانی وزنه برداری ایران بیان داشت: فدراسیون از من حمایت می کند ولی من از شهر و استان خود انتظارهایی داشتم .

وی افزود: در بابلسر فقط دو عزیز بنده را حمایت کردند یکی امام جمعه ورزش دوست بابلسر و دیگری مهندس اسد فرماندار کنونی بابلسر دیگر از کسی هیچ حمایتی نشدم .

قابل ذکر است؛ در حالی که بیش از سه روز از خداحافظی بهادر مولایی می گذرد، شب گذشته این ورزشکار مازندرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در شبکه اینستاگرام از بازگشتش خبر داد و این بدین معنی است که بهادر مولایی از خداحافظی منصرف شده است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.